mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

så glaaaaaaad

Publicerad 2013-12-19 22:51:42 i Allmänt,

Hejsan hejsan alla där! Klockan är typ 22.45 och jag är pigg! 
Imorgon är det fredag = sista dagen innan JULLOV , chilligt att börja 10 och sluta kring typ 12. 
 
Blir nog stan imorgon. Måste köpa julklappar!  
I helgen blire att träffa den bästa och finaste vän man kan ha <3 
 
Är så jäkla glad att jag har de vänner och personer kring mig. 
Ni alla gör mig alltid så glad! 
Det spelar ingen roll hur nära vi är eller inte.
Alla är lika mycket värda och ni alla betyder något för mig.
Utan er är mitt liv = 0%
 
Ha det gått alla och var glada, jag är då iallafall sjukt glad! 
 
Pöss pöss

planer....

Publicerad 2013-12-13 23:11:26 i Allmänt,

Hejsan! En glad tjej här:) 
 
Ligger i sängen (som vanligt) med surfplattan .  Kom för en stund sen från ett varmt och skööööönt bad! Gjorde ett riktigt spa bad med ansiks behandling och tända ljus. Toppen på det - One direction.
Så nu ligger man och doftar gott:)
 
Imorgon blir det stan med bästa vännen! Kanske en fin vän också följer med.  
 
Måste bara få säga att mina marsvin är inte feta! hehe. Charlie väger 1016g och Totte 1152g. Alltså är dem PERFEKTA då ett marsvin ska väga kring 1kg. Stolt matte här!
 
Ne nu ska jag se film! Ha de bra alla läsare! 
 
Pöss pöss

vet inte vad jag ska ha för rubrik!

Publicerad 2013-12-12 22:57:08 i Allmänt,

Hej alla läsare! Ligger i sängen med plattan i knäet, lyssnar på vinden och hur det låter därute. 
 
Just nu är det Torsdag kväll. Äntligen helg snart!  Ska bli grymt skönt.
Har inte så mycket planerat än stan på lördag. ev, lussecuppen.
 
Just nu känner jag mig på ganska bra humör:)  mitt liv har rett ut sig en del... äntligen.. hehe
 
 
Snart jullov!:) vad ska ni göra på julen? Själv blir jag hemma... men vad är inte bättre än att få fira jul med mina pluttisar ?!:) att man kan älska ett djur så mycket..  ni som inte har djur vet inte hur det känns.
Dem är som familjemedlemmar. Som en bror/syster. Ett liv utan djur är inget liv. 
Den underbara känslan att få komma hem och aldrig behöva vara ensam. En som gör en glad av att bara titta i dens vackra ögon, någon att mysa med , att ta hand om. 
Djur är allt! 
 
 
 
 

en helg man sent glömmer

Publicerad 2013-12-08 23:32:57 i Allmänt,

Haft en underlig helg... allt började helt perfekt , en väldigt nära vän sov över på fredagen. En jag inte sätt på jätte länge. Allt var perfekt . :)
 
Du hjälpte mig upp till ytan igen.
Du stöttade mig. 
Fanns där för mig.
Du skulle aldrig svika mig igen. 
Du lovade.
 
Men du drog ner mig till botten igen.
Varför?!
Vad hände?! 
Dagen började ju helt perfekt. 
Hur kunde du?! 
 
Du förstörde min helg.
Mitt liv igen.
Kommer jag någonsin kunna le igen ?! 
 
Du lovade att förklara.
Du skulle ringa.
Jag väntade.
Minuterna gick.
Sekunderna tickarde. 
 
Är det nu du lämnat mig?!
Inte ens ordet...
Hejdå
 
 
Som tur har jag en fin vän som ALLTID och då menar jag ALLTID  ställer upp för mig. Hon räddade verkligen min helg!  Älskar dejj finaste!  (Du vet vem du är) 
 
Till dej M : 
 
Vi har haft det svajit , det vet vi alla.
Men med låååång vänskap och minnen bakom oss hittade vi tillbaka till varandra.
Antar att känslorna mellan oss översteg allt det dåliga.
Och här är vi nu...
Nästan 1 år utan bråk.
Och fler ska det bli.
 
 

visste inte att tårarna kunde ta slut...

Publicerad 2013-12-02 22:44:44 i Allmänt,

Du stal alla mina tårar , du stal hela min själ. Men du var inte den jag ville skulle ha dem...
 
Känner mig helt tom. Orkar inte mer.. om livet bara kunde bli bra igen någon gång.  
Snart är det Jul och man ska vara glad, vet inte vad jag vill mera. 
 
Dina ord skar sönder min kropp mitt hjärta, kommer jag någonsin kunna le igen för att jag är glad? vet jag ens hur man gör?  Kan det ens vara möjligt att man glömmer bort? 
 
Varenda gång det pipit till har jag trott att det varit du... varför har du väntat så länge!?  Varför sa du dessa ord som   förstörde allt?!  Varför sa jag dessa ord som förstörde allt? 
 
Kommer allt kunna bli bra igen!? Svara mig när isåfall. Skulle vara dags att tala om det nu! 
Är så förvirrad, vart ska jag ta vägen? 
 
Pöss pöss
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela