mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Lördag kväll

Publicerad 2015-09-27 00:47:11 i

Lördag kväll / natt och den tillbringas med bästa vännen Anna ❤ 

Idag har det varit kalas hela dagen då båda mina bröder fyller/fyllt år. Grattis till dem🎉 Idag fyller även bästa Nim nim 17år  ( Nieves för er som inte vet ). Grattis älskade du 🎂 Äntligen får jag börja räkna ner till min 18års dag som är om ganska precis 6 månader(!) , redan planerat vad jag typ ska göra och som förblir en hemlis 😉 

För att gå till en helt annan sak, gud vad mina marsvin blivit långhåriga! Imorgon ( idag ) tror jag det blir badning,  föning, klo klippning och fixa till deras frisyrer. Undra hur poppis jag kommer vara. 

She makes me happy💕 

Trött och hungrig

Publicerad 2015-09-22 23:33:30 i

Godkväll, snart natt. Ligger i sängen och försöker verkligen sova men misslyckades. Ser hur klockan blir mer och mer,  kommer vara sjukt trött imorgon skulle jag tro. 
Och vet ni en jobbig sak? Är sjukt hungrig också!  Och nej jag orkar inte gå upp och äta klockan tjugo i tolv. Och nej jag tänker inte blunda heller och slösa bort tid. 

Disa 💟 

vänd alla dina negativa tankar

Publicerad 2015-09-21 22:56:41 i

Jag har ofta negativa tankar, onödiga tankar som bara får en att må dåligt.  Jag är en person som gillar att läsa om beteenden och hur man ska tänka i vissa situationer. Så för någon dag sen ramlade jag in på ett inlägg någonstans där det stod att man ska vända alla sina negativa tankar till positiva istället.  
Och vet ni vad? 
Det har funkat! Varje gång jag får någon negativ tanke tänker jag på något positivt istället , så har faktiskt mått kanon senaste tiden. 
Hur skulle man liksom inte kunna må bra när man har världens finaste vänner omkring sig?  

Testa du med!

My family 💕

Helgen

Publicerad 2015-09-06 22:29:39 i

Söndag kväll nu och ska strax försöka sova. Idag har jag absolut ingenting,  slappar söndag som jag kallar det. 

Igår var vi på Ikea,  köpte lite ny inredning till råttburen och marsvins burarna. hade sjukt kul på Ikea, underbart sällskap som fick mig att gråta av skratt! 

Imorgon blir det att baka hela typ hela dagen och sen blir det kanske att vara med en. Ha en bra vecka allihopa! 

Är så kär

Publicerad 2015-09-01 22:21:39 i

Jag är så jäkla kär i mina lurvbollar 😍 att se dem utvecklas varje dag, bli modigare och mer framåt är så sjukt kul att se! Dem får mig att skina upp och le bara av att visa sig,  tänk att ni är mina!  


Matte älskar er 💕💕💕

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela