mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

lyckligast till ledsnat

Publicerad 2014-10-29 22:30:02 i

Hur kan man gå från att vara den lyckligaste människan på jorden till den ledsnaste på bara några sekunder?  

min dag , kalas och filmmys

Publicerad 2014-10-25 23:11:41 i

Hej! 
Idag vaknade man 6.45 , sov halft fram till 8.30.. 
kalas för att fira Nicke bjöd dagen på, hela 13år!(kusin) sen på kvällen blev det filmmys hos en barndomsvän Michelle♥ Tack för en underbar kväll,  Love u♥ som vanligt är det alltid skoj att hänga med denna brud!:) har saknat våra samtal och våra "bus" ... 

imorgon blir det nog att slappa heeela dagen!  

Nu ska jag kolla igenom instagram å sen sova.  
Följ mig : malinostergren

bjuder på en bild från insta↓ 

inte som alla andra

Publicerad 2014-10-20 22:22:42 i

Precis som rubriken säger. .  Jag är inte som alla andra.  
Jag slåss, jag är tråkig,  jag skriker , jag blir arg lätt , har hett temperament . Jävlas du med mej så får du dubbelt tillbaka.  
Jag har inte en perfekt kropp , inte en perfekt hy , inte en perfekt personlighet , jag gör misstag precis som alla andra. 
Det är någonting ni måste ta och acceptera,  har inte tvingat er att vara min vän.  Ni får lämna mig , här & nu , ert val.

Jag ställer ALLTID upp , oavsett för vem , tid på dygnet eller dag. Är 99.9% ärlig och går rak på sak.  It's just who I am.. 

Tror du att du kan stå ut med min personlighet?  Isåfall vill jag gärna vara din vän! 

Ska försöka skriva lite oftare.

Publicerad 2014-10-18 21:35:44 i Allmänt,

Ska försöka skriva några inlägg oftare nu..

 Precis som texten säger så måste man någongång inse att de vänner man hade förr kanske inte är mening att finnas kvar när man vuxit upp.  Jätte sorgligt men också sanningen. 
Smärtan att förlora en kär vän är enorm... Det tar tid att bli stark igen , att kunna fortsätta leva sitt liv. Leva två helt olika liv. 
Det skulle vara du och jag för alltid, vad hände?
Ibland gör saknaden för ont, saknaden efter din värme. Dina ord i mina öron, ditt skratt i min själ.
Men som tur är har jag fler än du.. du som lämnade mig, när jag var som svagast. Älskar er mina två finaste & närmsta vänner , ni vet vilka ni är <3 Älskar er för den ni är, kommer aldrig lämna er och de kan jag lova!


P.S Älskar dej , oavsett vad. Kommer aldrig någonsin glömma dej. Du var den bästa i mitt liv.....


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela