mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Mina djur

Publicerad 2014-02-25 17:56:00 i Allmänt,

Halloj! tänkte berätta om mina ÄLSKADE djur :)

Har ju 6 st djur, 4 tamråttor och 2 marsvin + fiskar.

Mina två marsvinshanar är verkligen mina älsklingar, älskar dem sjukt mycket. Dem är HELA mitt liv. När dem inte längre finns kommer jag aldrig kunna le igen. Dem gör mig verkligen hel.
Charlie var den jag skaffade först, 1 dag efter min hamsters död. Sen dess har det ALLTID varit han och jag mot världen. Född den 15 Mars 2009, alltså snart hela 5 år! Sjukt vad tiden gått fort. Han har alltid varit den som alltid är framåt, snäll , lugn och lättlärd. Lyssnar på "kom hit" , kan även sitta fint och lite puss. Super snäll <3

Sen har vi Totte som jag skaffade som sällskap till Charlie eftersom det är lag på att ha minst 2 st. Född den 28 Augusti 2009. När vi skaffade han var han så liten så han rymdes i handen. Lite större än en guldhamster bara. Alltså pytte liten. Han var livrädd för ALLT men de senaste åren har han förändrats totalt, framåt och nyfiken. Han bet en jäkligt mycket förr, säkert pg. av rädslan , har ärr efter han. Men nu är han super snäll och go. <3
 


Råttorna här då :

Mira & Miranda, systrar födda den 18:e Oktober 2012. Snart 2 år gamla. Mina första råttor. Lite elaka men ändå speciella för mej <3
 


Vera & Luna , systrar. Om någon månad 1 år gamla. Super snälla och sociala djur. Vera och jag har verkligen hittat varandra. Min bästa vän jag alltid kan prata med.
 


ÄLSKAR mina djur MASSOR! Mitt liv hålls uppe pg. av dem. Utan dem kan jag inte andas. <3

Till er mina djur : NI ÄR BÄST!
 
 
 



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela