mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Saknar mitt hjärta

Publicerad 2015-11-20 21:37:11 i

Dem senaste dagarna har jag saknat dej extra mycket mitt hjärta♡ Idag har det gått fem månader sen du tog ditt sista andetag, för fem månader sen grät jag nu.  Mitt hjärta föll i bitar och en oändlig saknad var påbörjad. 

Det var meningen att det skulle vara du och jag mot världen, hade planerat så mycket med dej. Det var meningen att du skulle slå rekord i det äldsta marsvinet. 

Är glad för de 6 år jag fick med dej♡ De 6 bästa åren i mitt liv.  Min älskade ängel, gud vad jag vill krama om dej nu♡ Tänk att det är fem månader sen jag sist såg dej, men när det är min tur så ses vi igen älskade du♡ 

I will always remember and love you♡ 

Ingen vanlig dag idag

Publicerad 2015-11-17 11:24:31 i

Idag är ingen vanlig dag,  för idag är det min allra bästa väns födelsedag! Grattis bästa och älskade Nicole, Välkommen till klubben att vara 17 år 😉 ❤ 

Idag är det även Athinas 10 månaders dag, älskade lill hjärtat har blivit så stor ❤

Lunch med den bästa 💕

Publicerad 2015-11-16 11:51:49 i

Igår , söndag , lunchade jag med Nicole på stan. Svårt att hinna med att ses en längre stund då hon går ganska långa dagar i skolan och jag har praktiken.  Man får passa på när man har tiden att umgås med henne Så mycket man kan. 

På tisdag fyller hon år, så då blir det att fira henne. Tänkte baka en tårta som hon och jag kan äta. Idag måste jag fixa det sista till presenten samt baka. 

Minella

Publicerad 2015-11-16 11:44:36 i

Tänkte skriva om det nya tillskottet i familjen,  Minella har nämligen kommit❤ 

Hon har varit min nu i 2 veckor, känns som att hon alltid varit en del av familjen. Älskad sedan första stund ❤ 

Minella är hon super busig,  go , snäll och söt liten rått bebis på drygt 8 veckor. Världens snällaste lilla krabat som älskar att pussas. Ångrar inte en sekund att hon blev en del av familjen. 


Min älskade underbara Minella , oändlig kärlek till dej ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela