mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Min helg

Publicerad 2014-04-27 18:03:18 i Allmänt,

Halloj!
Nu börjar den bästa helgen på länge nå sitt slut... Min absoluta bästa vän Nicole Wiklund hälsade. Är så sjukt glad dem gånger jag får träffa henne. Ni som har er bästa vän hos er jämt ska veta hur tacksamma ni ska vara. 
Jag älskar då ALLA mina vänner <3 Men mest av allt så är jag glad att jag har 2 BÄSTA vänner , det är inte alla som har det...

Nu har jag vinkat av min vän och sitter i rummet med hög volym. 5 Second of summer spelas och jag känner hur man blir så glad. 
En godisskål står brevid så några godisar slinker ner :p 

Många galna skratt har helgen bjudit på :) å så klart var jag klumpig och sparkade ut en chipsskål + ett glas cola, Men tur var de att det var Nicoles glas :p 

Nu ska jag gosa med några råttor så vi hörs! 

Bjuder på en "färsk" bild

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela