mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

en super bra lördag

Publicerad 2015-12-28 15:11:14 i

Såhär några dagar senare skriver jag ett inlägg om lördagen. Men har inte haft tiden att sitta ner och skriva något då det varit full rulle hela tiden. 

Lördagen tillbringades med Anna, ringde henne helt spontant och frågade om vi skulle hitta på något då jag höll på att dö av att jag hade så tråkigt.  Så då for vi ut och åt pizza och Kina mat. Väldigt mysigt och det var tid vi båda behövde♡ 
Sen for vi hem till henne och mös på, vi blev sjukt sugna på kladdkaka så vi slängde snabbt ihop en. Men eftersom vi båda är väldigt tankspridda och fort glömmer saker så glömde vi givetvis kakan i ugnen! Vi märkte att det började lukta bränt och då kom vi på kakan! Helt svart och massor med rök i köket. 
Typiskt oss! 
Vi fick nöja oss med popcorn ,godis och julmust.

Juste! Glömde ju skriva att jag sov hos henne också. 

Visst är Anna sjukt snygg i sina glasögon!? 

söndags mys

Publicerad 2015-12-13 21:31:46 i

Myser i sängen med Totte och laddar inför veckan. Har haft sjukt ont i kroppen hela dagen och varit jätte förkyld.  Men bara att bita ihop och inte känna efter så mycket! 

3:e advent idag och jag har noll julkänsla.  Jätte tråkigt och kommer säkert ångra mig sen, alltså att jag känt nån jul känsla. Men vad ska man göra liksom? tur det kommer fler jular.

Och apropå jular, detta blir den 6:e julen jag firar med Totte och den första på 6 år jag firar den utan Charlie ❤ Tanken att detta kan vara den sista julen med Totte får mitt hjärta att gråta, förhoppningsvis får jag några fler jular med han.  
Nu ska jag snart sova så jag orkar upp 5.30 imorgon. Godnatt på er alla fina❤ 


Sometimes the smallest things take up the most room in our hearts ❤ 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela