mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Hallon - Abonnemanget

Publicerad 2014-05-02 10:27:02 i Allmänt,

Måste bara få ta ut min ilksa på Hallon, och varna er!

Just nu står jag utan nummer... kul! 

Var testpilot på hallon stor i 3 månader, bytte därav nummer. Nu avsltutade jag det för att ta samma sak men billigare ( student pris) , valde att behålla mitt nummer. Men när jag klickat i allt så stod de att dem skickat ett nytt nummer.  VARFÖR? jo chattade med dem då och tydligen kan man inte ha samma nummer om man byter abonnemang. Det är ju ingen uppsägningstid heller.. konstigt. Dem kanske ska skriva ut då att man inte kan flytta nummer mellan abonnemang hos dem.  ARG!!!! Så nu står man här utan nummer. Dock så hittade jag mitt gamla som jag nu använder tills på typ måndag/tisdag. Vill ni nå mig skriv på Fb / Kik eller fråga om numret. 

HALLON SUGER , det ända bra med dem är bra abonnemang med låga priser. 

 
 



Min kärlek

Publicerad 2014-05-01 23:25:16 i Allmänt,

Hej , sitter såhär på en torsdagskvälll å tänker tillbaka..

JAG ÄLSKAR MINA DJUR oavsett vad!
Inget skulle någonsin få mig att sluta älska dem. Jag brinner för mina djur, utan dem är jag inte hel.
Mina djur är mitt liv, och dem går alltid först. 
Skulle gå genom eld och vatten för deras skull, skulle göra vad som helst för dem. 

Går inte med ord att beskriva min kärlek till dem!
Dem är ljuset i mitt liv, dem gör en alltid glad.
De finns där för en 24/7 året om, oavsett vad jag gjort. 

Ni som säger att jag inte tar hand om mina djur kan dra åt fanders. 
JAG LEVER FÖR DEM.
Antingen så är ni blinda ,eller så har ni ingen hjärna. 

En del har frågat om jag älskar nått djur extra mycket.. 
Svaret är : De betyder lika mycket för mig.

Ett liv utan djur är inget liv enligt mig.
Ett hem behöver den kärlek som ett djur ger.

Charlie , Totte , Mira , Miranda , Vera och Luna men även Turbo <3 Älskar er nå otroligt mycket.
 
 
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela