mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

1 Månad

Publicerad 2013-11-29 23:53:28 i Allmänt,

~ Idag är det 1 månad sen jag såg din mening som förändrade allt....~
 
Hej där! ligger i sängen med datan i knät. Lyssnar på Justin Bieber - Rollercoaster som en viss person sa var bra! men den SÖG ! 
 
Ligger och tänker på en massa skit..  om hur livet kunnat bli som det är nu..... hur jag ska fortsätta. Ska jag svänga eller fortsätta på samma spår? Välja ett annat? Hur ska jag göra? Ska jag visa att jag kan vara bättre än dej?
 
Har iallafall bestämt mig att jag ska förändras. Är inte nöjd med den jag var innan....
Så börjar med utseendet å jobbar mig inåt.
Hjälp mig gärna på vägen! Ska vara trevlig å snäll, inte sur å grinig :p 
 
Nu lyssnar jag iallafall på One Direction - midnight memories (deras album) = much better!
 
Godnatt på er! 
 
Pöss Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela