mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

hur kunde allt detta hända. .

Publicerad 2013-11-19 18:05:28 i Allmänt,

En fråga jag ofta ställer mig är : hur fan kunde allt detta hända?  
Trodde inte att de man trodde stod en närmast kunde göra så som du gjorde...:( 
 
Många av er anser säkert att mitt liv är enkelt jämfört med erat.  Men där har ni fel! 
Våra liv är exakt lika jobbiga fast på olika sätt. 
 
Kanske borde fundera över vilka vänner jag har. . Vart dem står.  Placera om dem. Vissa sjunker medans andra växer.  (Ni vet vilka ni är) 
Är bara så sjukt less just nu. 
 
 
Men mina djur lyser alltid upp min vardag <3 älskar er Charlie, Totte, Mira, , Miranda, Vera , Luna och även du Turbo fast du är i himlen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela