mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Är ju bara jag

Publicerad 2014-12-02 18:08:32 i Allmänt,

Som många av er säkert redan märkt så skriver jag mycket känslor, känslor om hur jag känner och om andra. Skriver denna blogg dels för min egen skull, är en person som gillar att skriva mina känslor och skäms inte heller för de, men skriver även för att ni i min omgivning ska få en chans att kanske förstå.
Många av er tycker säkert det är skit konstigt att jag bara sådär delar med mig av mina känslor, men varför skämmas? Jag är ju bara jag.
Jag är en person som står för de jag säger och gör, jag tar inte heller skit som jag inte förtjänar. Är sjukt tjurig och 99% ärlig. Jag känner mig inte som alla andra 16 åringar/tonåringar.... Jag varken röker , dricker , drogar eller skolkar. Är rättare sagt emot sånt, fattar liksom inte poängen med sånt...? Anser att det är att förstöra ens liv!

Har hört många gånger folk säga åt mig " du är ju helt perfekt" , är jag verkligen det? Nä! långt ifrån. Mitt liv kan verka perfekt från håll, men gräv så märker ni att så är inte fallet.

Kom ihåg : Var DU! Du är unik precis som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela