mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Torsdag

Publicerad 2014-06-05 21:48:08 i Allmänt,

Tjena! Idag är det torsdag och skolan var det än en dag.. men en dag närmare SOMMARLOV! 
Idag var det majrundan (junirundan) vilket går ut på att gå 1 mil alt. cykla 2 mil. Valde att gå... sjukt varmt var det och ont hade man. Men man kom iallafall imål. :) Allt promenerande resulterade i blåsor på båda hälarna och värkande smalben. Men nu ska jag inte klaga! Har en super dag idag :)
 


Idag har jag varit super duktig och tömt samt fyllt på med ny jord i några planterings "lådor" ute. Planterade även moröttsfröna, usch vad jag hatar jord och insekter :p Bläääää får rysningar bara jag tänker på de!
Hann även med att fika hos grannen och städa burar, även att motionerna några busiga råttor som gillar att gräva efter mat i soptunnan. Vera och Lunis hann även med en utesväng + hann duscha 2 gånger! 

Nu lyssnar jag på musik medan man latar i sängen.. ÄLSKAR verkligen denna låt: Me and my broken heart - Rixon!!!  

Ha en bra kväll! kram Malin <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela