mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

God morgon

Publicerad 2014-03-01 10:22:26 i Allmänt,

God morgon på er! Vaknade för kanske 20 min sen , ovanligt tidigt för min del... Men somnade vid 23 igår kväll vilket också är tidigt.

Min morgon började kanske inte perfekt...men får hoppas att den slutar det. Fick ett samtal som gjorde mig argare än någonsin!
Ligger i sängen med min älskade data i knät och hög musik i lurarna! Just nu är det Awa!  Vet som inte riktigt vad jag ska göra idag.. vet bara att medicin måste ges lite här och där. Mina små stackare. Önskar jag kunde ta deras sjukdomar. :p
Vad ska ni göra idag?

Ha en bra lördag allihopa! Puss <3

Bjuder på nyaste bilden tagen på mej.. Togs igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela