mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Tisdag

Publicerad 2014-03-04 23:13:05 i Allmänt,

Hej där! .
fettisdag idag då :) vad jag längtat!

Måste bara få säga ! : ÄLSKAR MIN STORA SYRRA!!!!
Från och med nu ska jag bli en "gladare" Malin, inga idioter ska få styra över mej.  Att jag ibland kan vara så blind ibland. När folk varnar en , men ändå ger man fan i å lyssna.  Måste verkligen lära mig att lyssna!  Men hittills har jag löst mina problem med bara lite "hjälp". Som vissa av er redan säkert vet så måste jag prata och få ut mej saker för att kunna komma med idéer , och kunna på bästa möjliga sätt kunna lösa vissa situationer. Har ju ett ganska så hett temperament och jag tänker inte alltid innan jag säger. ska bli bättre... är på god väg!

Det är inte alla som pratar om sina problem , men kan säga att efteråt känns det mycket bättre! Att få ut sig allt är så j**** skönt, man blir lättare inombords! Testa vet ja!

En sak jag verkligen hatar är LÖGNER! varför existerar dem ens?! Det är så fruktansvärt onödigt med lögner, sanningen  kommer ju alltid fram förr eller senare. SLUTA LJUG MÄNNISKOR!!!!!!  Blir galen snart, lögner hit och dit. Folk har blivit för lata nu förtiden. Då anser dem att lögner hjälper, men bara för stunden kanske.

God natt gott folk! Nu ska denna sömntuta strax sova! Puss <3

Kommentarer

Postat av: grannen

Publicerad 2014-03-05 05:04:26

Kunde inte ha sagt det bättre själv, ärlighet varar längst. kämpa på, skapa det liv som du vill ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela