mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

min bästa vän

Publicerad 2014-11-09 17:01:29 i

Vill skriva detta inlägg riktat mot min bästa vän! 

Jag älskar dej verkligen sjukt mycket! 
Skulle kriga för din skull,  göra allt för dej.

jag vet att jag ibland kan bete mig idiotiskt. 
Att jag kan såra. 
Fly från alla problem. 
Men du får mig att stanna upp, ta tag i problemen.  

Ibland tvivlar jag på vår vänskap. 
Tvivlar på att vi hör ihop. 
Men en sak jag aldrig tvivlar på är DEJ.

jag vet att jag klagar , skriker och säger fula ord. 
Men jag skrattar , ler och visar medlidande också. 
Du & jag.

jag litar på dej till 1000%.
Att du finns där , även om jag ibland inte ser det.

Jag tror på oss. 
Att vi varje dag kliver ett steg framåt i vår relation. 
Ett steg närmare framtiden. 

~ We belong togeheter ~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela