mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Totte mys och dagen

Publicerad 2014-11-20 21:58:50 i

Ligger i sängen med Totte på magen , han är på riktigt surrhumör idag.  Det är ingen risk att man somnar med hans närvaro! 
Idag är det Torsdag och har inte gjort något särskilt.  Såklart var det skola och har varit extremt fnissiga :p tål verkligen inte socker! 
Hann med att baka en kladdkaka nu på kvällen,  dock blev den inte som jag tänkt. Äsch man kan inte lyckas varje gång!
Har även hunnit med att prata lite med en gammal vän som jag inte haft så jätte mycket kontakt med på sistone. Jätte roligt:)

Nä nu kanske man skulle ha försökt sova , fick inte sova så länge jag kunde i morse. Tack vare att dem håller på att riva huset som brann mitt emot.  Kan dem inte bara slå ner alla väggar och så klart?  Måste de ta veckor (!?) Aja får väl lov att stå ut. 

Godnatt på er alla!♡ ha de bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela