mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Våga stå upp för dej själv

Publicerad 2014-11-27 21:50:13 i

Precis som rubriken säger , våga stå upp för dej själv.  Våga vara DU! Det finns så sjukt många kopior här i världen , och fler behövs inte.  Alla är vi unika , alla är vi bra på vårat sätt.  Alla förtjänar att bli behandlade med respekt,  oavsett vad.  
Många ställer för höga krav på sig själva , krav som ingen kan nå. 
Jag är en person som vet vad jag vill , jag har mål för livet som jag SKA uppnå.  Mål tror jag är bra att ha , så man inte blir fast på samma ställe. 
Här är några av mina mål :
* Inte vara arbetslös länge.
* Innan jag fyllt 30år ska jag ha alla mina barn.  
* Ska äga ett hus på "landet" men ändå centralt , ex. I gäddvik. Barnen ska få växa upp på landet och lära sig ta ansvar genom att hjälpa att sköta djuren
* Ska bara ha omplaceringsdjur
* På sommaren ska jag driva ett smådjurspensionat eftersom det typ inte finns något här uppe.

Rätt så bra mål enligt mig!

Så gör upp mål , ett tips bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela