mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

inte som alla andra

Publicerad 2014-10-20 22:22:42 i

Precis som rubriken säger. .  Jag är inte som alla andra.  
Jag slåss, jag är tråkig,  jag skriker , jag blir arg lätt , har hett temperament . Jävlas du med mej så får du dubbelt tillbaka.  
Jag har inte en perfekt kropp , inte en perfekt hy , inte en perfekt personlighet , jag gör misstag precis som alla andra. 
Det är någonting ni måste ta och acceptera,  har inte tvingat er att vara min vän.  Ni får lämna mig , här & nu , ert val.

Jag ställer ALLTID upp , oavsett för vem , tid på dygnet eller dag. Är 99.9% ärlig och går rak på sak.  It's just who I am.. 

Tror du att du kan stå ut med min personlighet?  Isåfall vill jag gärna vara din vän! 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-10-26 07:35:50

Det är bra att du inte är som alla andra, våga vara den du är o du är bra precis som du är

Postat av: moster A

Publicerad 2014-11-08 05:53:36

Står ut med dig alla dagar gummz.
Var exakt som du ( eller ÄR kanske är rätt ord)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela