mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

livet

Publicerad 2015-04-11 00:58:10 i

Brukar ni någonsin fundera över hur livet kunde bli såhär?  Hur man kunde mista de människor man som brukade stå en närmast?  

Folk agerar och säger saker annorlunda när man är arg/ledsen/besviken,  men våga stå för de du sagt och säg förlåt!  Det är inte mycket begärt. Våga stå upp för de du tror på och våga stå upp för dej, vik dej aldrig för något du inte anser är rätt. Oavsett om du förlorar en eller två!

jag trodde man brukade kämpa för dem man älskar,att man aldrig gav upp.  Men jag hade fel, du lät mig gå.  

Dem senaste månaderna har mitt hjärta slitits itu, och när man börjat helat så kommer nästa och her sönder det. Förtjänar jag inte att få må bra? 

~ efter regn kommer sol~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela