mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

#Livetsuger

Publicerad 2015-04-19 21:05:41 i Allmänt,

När ska mitt liv bli ljusare igen? Känns som att jag gått i den mörkaste tunneln på jorden i evigheter, och snart orkar jag inte längre. Jag vill inte gå med den smärta jag jämt har i hjärtat, ångesten och oron jag har i bröstet. Smärtan äter upp mig inifrån!
Att se andra så glada och så "hela" gör mig så sjukt avundsjuk, vill också ha ett sånt liv. Skulle kunna döda för att få slippa all smärta jag har. Vill bara skrika, skrika att det gör ont det du gjorde mot mig, det alla gjorde mot mig. Jag önskar att du förstod hur jävla trasig jag är...
Jag kanske verkar glad och skämtar gör jag alltid, haha mina dåliga skämt ;) Men är bra på att dölja smärtan, vill inte att varenda person ska veta hur jävla förstörd jag är. Men nu kan jag inte dölja det längre, jag orkar helt enkelt inte.

Som tur är har jag VÄRLDENS finstaste och de absolut bästa vännerna jag någonsin kunnat önska mig. Vad har jag gjort som förtjänat er? <3 Jag älskar er runt jorden och tillbaka, plus lite till! Kommer aldrig svika er, är alltid vid er sida oavsett vad. Tillsammans klarar vi allt!

Och mina djur, ni är mitt största leende på mina läppar. Mina ögonstenar, mitt allt <3

Ge mig styrka att överleva detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela