mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Remember this was your chocie!

Publicerad 2015-04-21 22:05:08 i Allmänt,

Är så less på att personer endast ser felen JAG gör, inte vad dem själva gör.
Varför ska jag behöva ta skit för allt?

Önskar så sjukt mycket att saker och ting kunde bli som förr,
inser inte först nu vilket bra liv jag levde då!
Ett liv jag skulle kunna döda idag för att få leva igen...

Men det brukar väl sägas att efter regnet kommer solsken?
Bara att vänta alltså!

Jag SKA klara det här, ska inte låta NÅGON få förstöra mig eller den jag är!

(En sak jag inte fattar, hur kan någon man trodde älskade mig göra så här mot mig? Hur kan dem vilja/låta mig få må såhär som jag gör idag? )

Remember this was your choice, not mine!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela