mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Ärlighet

Publicerad 2015-08-12 02:29:13 i Allmänt,

Alla som känner mig vet att jag är en ärlig person, jag säger det jag tycker (med en viss gräns). Vad är det för fel med att vara ärlig? Jag ser det som en positiv egenskap.
Hur folk kan få min ärlighet till elakhet förstår jag verkligen inte, något jag missförstått? I så fall upplys mig gärna.

Människor som inte kan ta min ärlighet behöver inte finnas i mitt liv. Jag tänker aldrig sluta vara ärlig precis som jag aldrig tänker tolerera lögner. Mer ärlighet och mindre lögner i världen!

Jag är då stolt över att jag vågar vara ärlig, jag är stolt att jag vågar stå för min åsikt och att jag inte har skräms för att ta konflikter. Att jag vågar ta konflikter menar jag nu inte att jag vill ha konflikter, menar att jag vet att min ärlighet kan skapa konflikter.
Ett drama fritt liv vore toppen!

Men nu har jag då börjat plocka bort folk ur mitt liv, jag orkar inte längre med dessa människor. Jag mår bättre utan dem, ärligt! ( detta kan göra några arga )

Jag vet att jag inte alltid är bäst på att uttrycka mig, att jag är klumpig ibland och för impulsiv med att säga saker. Ni som inte tror jag vet de, jag vet de! Men vad ska jag göra åt de? Jag har hett temperament, jag har försökt ändra mig utan gott resultat. Men jag lär mig, ha tålamod! Enligt mig så har jag faktiskt gjort framsteg, inte jätte stora kanske men framsteg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela