mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

öppen människa

Publicerad 2015-08-27 22:47:54 i

Halloj på er alla! Har jag någonsin sagt hur roligt det är att ni läser?  ☺ 

Som ni redan sett är jag en öppen människa som inte skäms för att skriva de jag tycker eller känslor.  Varför ska man de liksom? Det är ju jag. 
Det jag skriver , skriver jag inte för att göra folk arga och ledsna. Utan jag skriver det för att jag VILL och BEHÖVER skriva. Älskar att skriva! 
Som ni ser så hänger jag aldrig ut människor,har aldrig och kommer aldrig. Jag skriver inte heller för att få en reaktion eller att folk ska lägga sig i. Mitt är mitt och ditt är ditt!

Idag har det då varit en bra dag, slutade 10.30 så vart en kort dag i skolan. For hem och rengjorde Tottes bur och åt innan jag for med Alva och Nieves till storheden. Vet ni hur jävla roligt det är att ha dessa två så nära mig!? 

Nu ska jag prata med Nicole innan jag somnar. Imorgon kommer nya marsvinen, tror ni jag längtar?  😉 



Skulle gå genom eld och vatten för dej min älskade Totte💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela