mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

vänner

Publicerad 2015-08-09 23:09:20 i Allmänt,

Jag har dem bästa och finaste vännerna man kan ha, men ibland inser man att man inte hör ihop längre. Man inser att man växt ifrån, vill olika saker. Förhoppningsvis hittar man tillbaka till varandra, om inte är man inte menade för varandra. En paus ifrån varandra kan faktiskt vara något positivt.

Just nu i mitt liv har jag faktiskt tagit en paus ifrån en nära vän, eller snarare min vän insåg att hon inte ville ha mig i hennes liv längre. Något nytt för mig! Ärligt så vet jag inte hur man ska göra i en sån situation. men jag lär mig nog.

Men medan har jag min bästa vän som stöttar mig! Älskar dej Nicole, vet inte vad jag skulle göra utan dej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela