mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

blandat

Publicerad 2015-02-19 22:18:44 i

Halloj,  känner att det var länge sen jag skrev något. Har som ingen inspiration till att skriva. 
Händer inget särskilt i mitt liv, inget mer än de vanliga. 
Lär känna Fiona och väntar hem en till bebis som 
ev. Kommer den 25:e. 
Är så kul med lite ny glädje in i det här hemmet! Känner att den senaste tiden varit för deppig. 

Tiden går fort,  det har gått ca. 1 1/2 månad sen himlen tog två av mina vackraste änglar. Gud som jag saknar dem♡ går inte en dag då dem inte finns i mina tankar.  Mina hjärtan...♡ 

Börjar känna en vår känsla,  inte så där jätte länge kvar till sommaren (!) 
VÄRME & SOL!

Fiona♡

Mira♡ ( Vila i frid min ängel )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela