mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

länge sen sist=mycket har hänt

Publicerad 2015-02-05 22:28:53 i

Hej, var ett tag sen jag skrev.  Det beror till största del av att jag inte varit på humör.  Mycket har hunnit hända sen sist, bland annat så har jag tingat två råttflickor! *glad* 
 Men dessa flickor kommer inte kunna ersätta Luna och Mira, min älskade änglar.  Saknar er mer än ord kan beskriva! ♡ 

Idag har det gått mer än 100 dagar sedan jag bröt kontakten med en av de personer jag älskar mest♡ Saknaden är stor och plågsam. 
Över 3 månader (!) Tiden har gått grymt fort,  snart har det gått ett halvår! 
Det har även gått över 1 månad sedan Luna tog sitt sista andetag,  saknar dej varje dag hjärtat mitt♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela