mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Ny familjemedlem

Publicerad 2015-02-15 14:20:20 i

I fredags flyttade min älskade lill bebis Fiona in i den här familjen. Fiona är en super snäll, söt och nyfiken liten tamråtta med en charm som är svår att motstå.  Hon är jätte busig men kan mitt i allt somna under ens hår, tryckt mot nacken.  Hon har redan börjat lyssna när man ropar på henne.  
Man kan helt enkelt säga att jag är dö kär i henne♡

Kring den 23:e flyttar andra tösen in,  sen får vi se om de blir några fler.  Har då plats för ett par stycken till! Har ju haft 4 samtidigt så över de vill jag nog ha ;) desto fler , desto bättre!  

Har nog världens bästa och finaste djur♡ utan dem är jag inte hel! 

Fiona♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela