mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

2014

Publicerad 2015-01-01 15:59:45 i

Nu är året 2014 över,  det har helt klart varit ett av de sämsta åren hittills. 

1.Min älskade tös Miranda lämnade jorden i Juli. Nästan 2 år gammal. 
2. Det första halvåret av 2014 bodde min bästa vän på en annan ort.
3. Året slutade med ett stort bråk med den person som var en av dem bästa i mitt liv. 

Eftersom jag ska försöka att alltid tänka positivt, här vänder jag det nu till positivt :

1. Jag ska glädjas åt den tid som jag fick med Mirre. Mirre flyttade hit med sin syster Mira som idag fortfarande lever :) så Miranda är inte helt borta,  Mira bär ju fortfarande på hennes gener.  
Mirre får nu istället leva i rått himlen,  hon slipper lida. ♡ Alltid saknad aldrig glömd 

2. I augusti i år flyttade min bästa vän hit igen!:)

3. Det sägs att bråk gör en starkare.

2015 SKA bli ett bra år,  mottot för i år ska vara " var dej själv,  även om du efter vägen tappar människor i ditt liv . De som är kvar vid vägens Slut, det är dem som är dig äkta"

Gott nytt år på er alla♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela