mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

nystart

Publicerad 2015-01-07 00:31:23 i

~jag trodde vi hörde ihop, men jag hade visst fel~

Livet går vidare, precis som allt annat.  Jag är stark och klarar detta..

Idag är en nystart för mig,  ett hälsosammare liv startar. Har lärt mig att våga stå upp för det jag tror på, för det jag tycker och att våga vara jag.  
Alla är vi unika,  det finns ingen som du. Våga misslyckas och våga vara svag.  Allt här i livet är inte perfekt,  mycket är faktiskt rent skit!  Men livet är vad man gör det till.  

De som bara får mig att må dåligt utesluts i mitt liv,  jag säger inte "forever" , utan för en oskriven tid framöver. Man vet aldrig,  personer kan förändras.  Alla kan förändras,  bara man vill!  

~Man kan aldrig förlora vänner, man lär sig bara vilka som är äkta~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela