mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

rått tankar

Publicerad 2015-01-04 17:15:15 i

Som endel redan vet så letar jag nu nya små liv som ska bli nya familjemedlemmar.  Jag köper inte nya bara för min skull,  utan för Veras.  Mira är en gammal och skruttig råtta som inte har så länge kvar av sitt liv.  Kvar kommer då Vera att vara.  Jag kommer då stå där med 4 alternativ. 
1. Köpa nya vänner åt henne. 
2. Omplacera henne. 
3. Avliva henne. 
4. Låta henne leva ensam hennes sista tid 
Såklart väljer jag då att köpa nya vänner åt henne♡ gör allt för mina älsklingar!  

Jag kommer snart stå här med ett liv utan råttor,  ett liv jag trodde jag ville ha. Var nästan bombsäker på att det här var mina sista råttor.  
Men när Luna dog insåg jag att NEJ , jag kan nog inte leva ett liv utan råttor.  Jag har fastnat för mycket vid den arten. 

Råttor är så intelligenta , söta och charmiga djur. Helt underbara djur! 

Mitt mål i livet : Innan jag dör ska jag ha ägt så många olika djur arter som möjligt! 

Saknar dej Luna♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela