mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Bästa kvällen på länge

Publicerad 2015-07-01 23:17:36 i Allmänt,

Hej på er!
Har haft den bästa kvällen på länge, har världens finaste och bästa vänner! Kan inte annat än att känna mig lyckligt lottad. Alla har inte turen att möta fantastiska vänner som jag har gjort.

Sov hos två fina vänner inatt, skrattat så jag fått ont i magen, lättat hjärtat så att jag kan känna mig glad igen och det viktigaste! har känt mig"omtyckt" och att någon finns där och bryr sig. Kommer våldgästa er ofta så ni vet ;)
21 augusti är det 1 år sedan vi träffades, 1 år av tårar och skratt tillsammans med er. 1 år sedan ni visade vad äkta och bra vänskap är, och 1 år sedan jag träffade två personer som är lika knäpp som jag är!  Jag älskar er till månen och tillbaka mina knäppisar! Ni har gjort mig till en sån mycket bättre person, och jag har lärt mig så mycket!

Hur många nära vänner kan man ha? tycker i stort sett att alla mina vänner står mig jätte nära!


kommer aldrig lämna er, kommer aldrig svika er och kommer alltid finnas vi er sida!

tyvärr har jag känt såhär alldeles för ofta.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2015-07-02 13:38:50

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela