mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Gå vidare eller fortsätta kämpa?

Publicerad 2015-07-12 01:41:05 i Allmänt,

Har ni någon gång känt att en vänskap är på väg att dö ut?
Att det känns som att det enda man gör är att kämpa, men vad kämpar man för?
Självklart kämpar man ju för att man inte vill mista sin vän, inte splittras.
Men varför kämpa emot det? Behöver man kämpa så är det fel, någonting är då fel!

Jag har känner så med en person, man vet inte vad man ska göra.
Ska man gå vidare eller fortsätta kämpa?
Ska man kämpa för personen man älskar men som man vet inte kommer ändras.
Eller ska man bara gå vidare och se om ödet vill att det ska vara vi?

Tanken att vara vän med personen är nästan lika hemsk som att vara utan personen, så valet är inte lätt.
En vänskap ska inte se ut såhär, en vänskap ska vara något bra!

En vän är den som alltid finns där, även om ni inte ser varandra. En vän är den som får dej att le när du hör dens namn, ett positivt leende. En vän skulle inte stå ut med tanken på att såra dej, och skulle göra allt för att få dej glad.

Just i detta ögonblick finns det en person som jag saknar så grymt mycket, vill ha henne här!

Älskar dej nu och för alltid! Du har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas, du är bäst!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela