mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Marsvinsbebisar

Publicerad 2015-07-27 22:45:44 i Allmänt,

 
Har fått de sista bilder på marsvinsbebisarna jag ska välja 2 av, nu är det nära.
Bilder kommer så fort jag fått bekräftelse att jag  tingat dessa två, vill inte gå ut med bilder innan.
Kan säga att dem alla är SUPER SÖTA! Har varit sjukt svårt att välja, men nu tror jag att jag är nöjd.

Det jag kan säga är att det är 2 flickor, rasen Lunkarya och dem ä brun/vita.
Nu måste jag bara komma på två passande namn... hmm svårt de här!
mitt krav på namnen är : 1. Lite ovanliga/unika (inga standard namn)
2.Lätta att säga
3. Passa två lurvbollar

Under tiden får ni en bild på Totte- i väntan på bebisarna jag tingat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela