mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Namn förslag

Publicerad 2015-07-29 23:27:51 i Allmänt,

Har nu länge suttit och funderat på namn åt alla mina blivande djur, både de jag tingat och de jag vet som ska födas. Men även åt framtida djur. Här kommer en lista : * Keila * Wintra * Indra * Fenja * Mindra * Dibella * Minella * Amelia * Altea (Althea) * Leja * Freja * Tuva * Disa. Lägg märke till att alla namn slutar på A .
Alla mina honor har av en slump slutat på A : Mira, Miranda, Vera, Luna, Isadora, Fiona och Athina. Det har inte alls varit meningen! Men nu fortsätter vi på de.

Det lutar åt att det vita marsvinet ska heta Disa, sen vill jag att den blivande råttan ska heta Minella eller Dibella. Har fastnat för dem namnen. Men kan hinna ändra mig 1 miljon gånger. Men just Disa känns rätt.

Kan tiden inte bara gå fortare?! hösten kommer bli en årstid full med bebisar här, så mysigt! Så ni som vill, bara att komma på bebis mys!

Totte får stå för bilden idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela