mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Nu är det nära

Publicerad 2015-07-19 21:20:50 i Allmänt,

Nu är det nära tills jag tingar mina blivande två blivande marsvin! Väntar på att en till kull ska födas så väljer jag sen, alltid lika svårt att välja djur. Fick dem första bilderna idag, kan säga att jag vill ha allihopa! Borde vara olagligt att vara så söta som dem är.
Så fort jag tingat mina kommer bild, förhoppningsvis snart!

Det är också nära tills min bästa vän kommer hem från Skåne, hela 6 veckor sen hon for! Då blir det att göra veckorna som är kvar på sommarlovet FANTASTISKA, massa äventyr, skratt och sena kvällar! Till helgen som kommer ska vi ha en tjej helg då resten av familjen åker iväg på semester. Tror ni jag längtar!?

Nu ska jag pussa lite på råttorna och sen se lite på en serie innan jag ska sova. Tidig morgon då jobb väntas..

En bild på Athina jag tog igår, tösen min börjar bli stor! 6 månader har hon hunnit bli.
Här var hon ca. 8 veckor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela