mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Idag tog min bror studenten!

Publicerad 2015-06-12 23:29:05 i Allmänt,

Idag tog min store bror studenten! Grattis till han :) Sjukt duktig är han, önskar jag kunde fått en del av hans smarthet.

Idag har det varit en sån där dag då man verkligen har fått se vilka som verkligen bryr sig, vilka som tycker det man gör är viktig. Dem som vill se när man tar ett " hopp" in i framtiden och vuxen världen.
Får man säga att vissa av ens "nära" är idioter?! Och jag säger nära då dem inte alls är det nu, dem bevisade nå helt annat. Just nu har jag sån lust att skrika i era ansikten "DRA ÅT HELVETET". Men istället ler jag och spelar trevlig.
Vad är det med min familj och aldrig "sköta" sig en viktig dag? En av de viktigaste dagarna i livet, nä såklart ska någon förstöra den! Drama fri familj? Inte är den då här!

Är så less på all jävla skit, all jävla drama, all jävla bullshit! Ni kan fan gå å begrava er(!) Å ja, jag är arg nu! Fine om ni behandlar mig dåligt, eller gör mig något. Men gör fan inte nå mot min syskon, då kan ni få se en häxa som säger exakt vad jag tycker! Fuck you!!!

Ni vet vilka ni är!

Men bakom all den här jävla skiten så finns det de som betyder massor i mina ögon, min "andra del" av familjen.
Vad skulle vi gjort utan er? Jag älskar er, ni är bäst utan protest!

Kommentarer

Postat av: Forsbergaren från Ojjnbojjn

Publicerad 2015-06-13 11:03:58

Man kanske ska tänka efter själv hur man beteer sig. Ditt inlägg i mina ögon är inte ett riktigt moget beteende å det är mer skrattretande än hotfullt.

Svar: Jag är bara ett barn, så jag behöver inte vara mogen.
Malin Östergren

Postat av: Sara

Publicerad 2015-06-14 04:52:13

Men varför ska det behövas tolkas som hot fullt? Hon skriver i sin egen blogg, sina egna känslor och tankar. Hon är 17 år och känner sig sårad, varför ska hon inte kunna få skriva om det i sinn blogg? Bra skrivet Malin, din styrka är det många som skulle behöva. Att våga säga och skriva vad du känner, du vågar vara obekväm o göra din röst hörd. Låt ingen någonsin trampa på dig och behandla dig o dina illa. Kramar i tusen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-14 10:32:08

Barn än kanske men hur blir det när du räknas som vuxen? Hur blir det sen med alla konflikter som följer vuxenlivet?
Dags att ta av dom rosafärgade glasögon o inse att alla måste inte vara perfekta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela