mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Minnen

Publicerad 2015-06-15 00:35:50 i Allmänt,

Hur kan en människa göra en så glad?

Egentligen borde jag nog känna mig mer nedstämd över allt som hänt, men mår faktiskt rätt Ok.
Jag vet att vissa säkert kommer ta illa upp nu, dem kommer försöka vända det jag skrivit till något dåligt.
Men om någon blir arg/ledsen så förstår jag verkligen inte varför.

Jag tänker inte sitta och deppa för de val du gjorde och för de val jag gjorde.
Jag fortsätter med mitt liv, välj om du också fortsätter med ditt eller om du stannar upp och deppar/klagar.
Jag tänker då leva livet och vara glad! Det är mitt val.
 

Sitter och skriver med en bästa vän, gud vilka härliga minnen som ploppar upp i huvudet på mig!
Älskar dej!
Utan dej är jag inte hel, utan dej kan jag inte le.
Hoppas du alltid kommer vara en del av mitt liv, om jag får välja så kommer du de!
Ett liv utan dej är otänkbart, du är en stor del av mej!

Jätte gammal bild, togs 2011.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela