mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

bästa vän

Publicerad 2015-03-01 01:14:38 i

Detta inlägg ska handla om en av mina allra bästa vän , Anna!♡ 

Har känt henne sen 6:års,  men det är inte först nu på senare år jag insett att hon verkligen är min bästa vän.  
Vi har i stort sett växt upp tillsammans och vi vet allt om våra familjer.  
Vi har miljon tals minnen,  båda bra och dåliga.  Men mest bra! 

Hon får mig att bli glad,  varje gång jag ser henne lyser jag upp! 
Hon tar fram de bästa och de sämsta i mig.
Våra minnen vi har tillsammans är minnen som jag inte har med någon annan.  

Hon är som en syster för mig,  och kommer alltid att vara ♡ 
visst vi har våra gräl och fajter,  men vi hittar alltid tillbaka till varandra.
Som exempelvis: en gång pratade vi inte med varandra på drygt 1 år (!). Vem kunde tro att vi skulle stå här idag ?!

Hon förstår mig bättre än någon annan,  nästan bättre än mig själv ibland! 
Hon visade mig vad äkta vänskap är, och hon ställer upp i alla väder.  Precis som jag gör för henne♡ 

I love my "Sister" ♡ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela