mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Min dag - Godnatt

Publicerad 2015-03-18 21:51:00 i

Snart säger jag godnatt världen, är sjukt trött!  Skola idag som vanligt,  jäkligt tråkigt!  Längtar massor till sommar lovet,  känner att jag bara blir mer och mer skol trött för varje dag... 

Alla ligger typ i feber och förkylning,  än så länge har den inte nått mig !  :) Dock så känner jag mig seg i kroppen,  fast bara att hålla igång och inte känna efter.  Ikväll gick jag nån kilometer med finaste Michelle och bästa Bilbo♡ Älskar att promenera!  Konstigt eftersom jag hatade att vara ute förut. 

Nu är iallafall råttorna motionerade och min tur att få sova nu! Äntligen!  

Bjuder på en bild på min knäppis till bästa vän♡ Gud vad jag älskar denna tjej alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela