mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

saknaden efter dej ♡

Publicerad 2015-03-02 23:07:47 i

Jag saknar våra konversationer vi brukar ha, 
Sms:en vi brukar skriva. 
Jag saknar samtalen, 
och den person jag kunde prata om allt med.

När vi valde att gå separata vägar, 
och aldrig prata mer med varandra så var det den värsta men också bland den bästa dagen i mitt liv. 
Äntligen vågade jag stå upp för mig och för mina åsikter. 
Ingen kunde trampa på mig längre och ingen kunde göra dubbelmoral och tro att jag inte skulle bry mig. 
Idag har det gått över 4 månader och än viker jag mig inte. 

Oavsett hur ont det gör och hur mycket det bränner så kan jag aldrig förlåta dej. Tyvärr. 
Det finns miljoner av saker jag önskar att jag kunde prata med dej om. 
Miljontals stunder jag saknat dej så mycket att det gör ont... 


Önskar jag kunde.....
men jag kan inte ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela