mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Alla har vi rätt att vara oss själva

Publicerad 2015-05-21 22:03:45 i Allmänt,

Alla har vi rätt att vara oss själva, men det betyder inte att jag är tvungen att fortsätta vara din vän...

Förändringar kan både vara bra och dåliga, vilka vi accepterar väljer vi själva. Jag kan älska det du gör, men också hata det. Vi får acceptera varandra, välja att stanna kvar eller gå. Det är ett val många är tvungna att ta i livet, ett val som faktiskt ingår i vänskap.

Bara för att vi varit vänner sen små, betyder det inte att vi måste vara vänner när vi växt upp....

Jag tror att vi är många som förlorat en vän/ner , det är en del av vänskap. Jag själv har "förlorat" ett par stycken, eller är det dem som förlorat mig? När man bör bryta vänskapen kan vara svår att veta, och det kan vara väldigt tufft. Tro mig, jag vet! Jag kämpar dagligen med att "komma över" vänner jag haft, man får helt enkelt ta en dag i taget. Bara för att du mist en vän, betyder det inte att du ska sitta och deppa. Det finns miljoner av andra där ute, ut och leta!

Jag är mig själv, är du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela