mittliiiv.blo.gg

En blogg om mitt liv , upp och nedgångar .

Redan 17 år

Publicerad 2015-05-08 23:24:00 i Allmänt,

 
 Den senaste tiden har jag bara insett mer och mer hur "stor" jag blivit, det var ju nyss jag lekte med dockor! Idag sitter jag här, 17 år, går första året på gymnasiet och utbildar mig till konditor,  en av mina största hobbys! Jag har tre bästa kompisar och flera vänner, går i samma klass som två helt underbara och roliga personer vilket gör skolan okej att gå till! Utan dem skulle det vara dö tråkigt.
Jag har 6 stycken högt älskade djur, varav 4 av dem är helt mina! Dessutom har jag en femte råtta som föds om ett tag, som kommer med mer kärlek!
Jag har en familj där jag är älskad och vänner som stöttar. Även om familjen inte är hel och den säkert aldrig kommer läka, så överlever jag tack vare min älskade familj. 
 
Det är nästan skrämmande hur fort tiden gått, om mindre än ett år sitter jag här och är 18år (!). Innan jag ens hunnit blinka har jag gått ut skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela